26.12.2014 20:06

Andra månaden

Fy vilken tråkig jul, och extra tråkigt att vi inte kan vara samlade allihop. Jag är ju ändå lyckligt lottad som har en familj, det är det inte alla som har. Det har jag tänkt på nu. Vi kommer antagligen fira julafton på söndag. Jag kräktes sista gången igår, men är inge vidare hungrig och har en djävulsk huvudvärk. Jag tänker på de som inte har någon på jul, som är ensamma. Vi har iaf varandra, även om jag saknar yngste sonen, han kan ju inte komma hit och bli smittad. Men som sagt det är inte så långt till söndag. Sen är det bra på TV och vi har turen att ha TV i sovrummet, där jag ligger nu. Igår var det Sagan om ringen, idag ser jag på Sagan om de två tornen och i morgon är det Sagan om konungens återkomst. I morgon hoppas jag att jag är bättre så jag slipper ligga här inne, så då blir det nog inte del tre. Men jag har filmerna själv så då kan jag se den sista delen senare. 

—————

Tillbaka


Kontakt

Min bästa hälsa